bla bla bla dritt

Jaha, då ska jag jobba helgen då,
hade sett framemot att vara hemma och mysa med min älskling..
Men pengar är ju nått man vill ha...
Det roliga är att jag ska jobba på V,
det lite tråkigare är att jag jobbar
08:00-12:00 sen börjar jag igen 16:30-20:30,
både på lördag och söndag
och idag ska jag också jobba 16:30-20:30.

Fan hade en liten finne på hakan igår
som jag började pilla på
och idag ser det ut som fan.
Tony tyckte det såg ut som att jag grisat mer ketshup
runt käften... Schysst kille man har...
Jag hatar att få finnar (vem gör inte det)
men när andra har det ser det inte så hemskt ut,
men när jag får en enda finne känns det som att man
ser ut som en jävla clown eller nått.
Och jag får oftast bara en engång i månaden....
Men nu förstår jag att jag fått en finne på oberäknad tid
för jag har använt värsta feting sakerna till fejset
och har inget sminkborttagningsmedel...

Drömde inatt att jag, Fia och Lotta var i
Karre i gamla ICA affären,
vi hade gått in dit fast det var stängt.
Så åt jag EN lösgodis-godis så var det
poliser omringat runt oss.
Dom jagde oss och en polis (såklart en jävla kärring polis)
var helt psyk och galen !
Hon betedde sig som om vi hade mördat massa människor
och var världens hemskaste.
Hon sköt oss alla tre rakt i skallen,
lustigt nog på ett ställe som man inte dog av..
Vi sprang omkring med skott i huvvet
och när vi väl var på polisstation så sa vi
att hon hade skjutit oss i skallen
och att dom skulle gripa hon,
dom var tveksamma,
men tillslut tog dom henne för dom tyckte inte heller om kärringen..
Det gjorde ont att bli skjuten i skallen
och det var inte kul heller !
Det var mer i drömmen, men det är lite suddigt...

Över en och en halvtimme kvar tills jag ska jobba...
Känns som att det är kväll snart.
Kanske för att vi vaknade tidigt och gjort
annat än att bara vart hemma....

Jaja, ska sluta nu.

Kommentarer
Postat av: fii

haha du å dina drömmar:)

2009-03-21 @ 10:00:46
Postat av: fii

haha du å dina drömmar:)

2009-03-21 @ 10:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0