en idiot föddes

Jag är så helt jävla dum i huvudet.
När jag tänker tillbaka så förstår jag inte hur jag tänker ibland.
Mår dåligt över mitt idiotiska beteende
och jag vet inte hur jag ska rätta till mina fel,
för det vill jag.
Men å andra sidan känns det som att dom andra inte bryr sig
och då blir jag ännu ledsnare.
Jag vet inte vad det är för fel jag göra hela jävla tiden,
men nått är det ju i allafall.
Jag har förlorat mycket fint i mitt liv som säkert aldrig mer kommer tillbaka.
Jag vill inte att det ska vara så men det är så det verkar bli.

Jag är så glad över att jag har Tony
för han orkar med mig och mina humörsvängningar
och jag tror inte att det finns någon annan kille som någonsin
skulle orka med mig som han gör, han är så bäst.
Sen har jag ju den där Fia som funnits där sen hon föddes
och finns fortfarande kvar.
Nått bra måste jag ha gjort som får ha kvar två underbara som
inte måste tycka om mig...


Kommentarer
Postat av: Miaa

men sånna där knäppa människor så att det inte ska bli ett kön så att folk kanske köper bilar och traktorer åt en kille och dockor om man fått en tjej.

2009-03-14 @ 13:00:20
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0