Haha

  • Idag har Greger namnsdag.

Idag ska jag jobba hela 4 timmar, woho...
Fick ett sms idag om jag ville jobba den 13 mars (idag)
14-21 på RG, jag svarade inte efs jag redan ska jobba
på ett annat ställe, så tänkte jag,
är dom knäppa där på viksamordningen,
för dom ser väl att jag ska jobba idag redan,
jaja, jag svarar inte på sms:et
sen skickar dom tillbaka att någon annan har blivit tilldelad den tiden
och på det sms:et står det att den var den 14 mars...
Noll koll, undra om det var för idag eller för imorgon,
jaja, sånt händer, men det var lite konstigt tycker jag.

Har drömt att spanjorer har velat skjuta mig och M när vi åkte geom Merta
i en mini van, ajjabajja !

Jag längtar forfarande till påsekn, hoppas skotern är lagad tills dess,
annars kan det bli problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0