jag har mkt att skriva om.... thööö

Snart ska jag jobba igen,
brukar duscha dom här långa "rasterna" annars,
men efs jag gick till Lotta så sket jag i det.
Men det är bara jag som pinas av det (förhoppningsvis).
Alltså mina fötter stinker äckel !
Har ett par jobb sockar som jag sällan orkar byta ut,
för jag har inte så många sockar : p
Jaja, mina fötter stinker i af, bara så ni vet det !

Imorgon efter jag vaknat tänkte jag gå och sola,
har en solning kvar på badhuset.
Hoff, jag vill utomlands, inte ligga i ett solarie för att få färg !
Har funderat hur jag ska tjäna snabba pengar innan sommaren
så jag slipper jobba självaste sommaren.
Det är trist att det är enda tiden på året man får jobba riktigt mycket....
Jag vill väl också vara ledig på sommaren som nästan alla andra,
förstår ni väl.
Men jag har ju en idé, så vi får se : D Hahahahaaaaa
Äh, får köpa triss lotter så kanske jag får vinna några kronor,
det skulle väl inte vara helt fel ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0