måndag.....

  • Idag har Holger och Holmfrid namnsdag.
Hoja ! Inatt drömde jag att min familj var i byn.
Så var det som att Sebbe var en brottsling,
han gjorde nått innan men det jag minns var att han skulle knycka
Ninas bil (en påhittad).
Jag och Nina stod på balkongen och skrek att han inte fick ta den.
Jag tog upp min pistol och sköt min lillebror !
Först sköt jag han på magen och sånt,
men sen sköt jag han i skallen och vi hämtade in han till huset.
Han var inte så skadad som man skulle kunna tro.
Jag har dåligt samvete för att jag sköt han,
jag ångrar min dröm, dumma jävla dröm !

Fy helvete jag har så ont i rygg/nacke var och varannan dag.
Undra hur det kommer gå att jobba idag.... Blää
ska vara på RosenG... Skit trist där.
+ att jag har helt förstörda händer,
torra och såriga och kan lova att det inte blir bättre
för mina stackars händer att jobba på såna ställen då.
Jaja, nu har jag klagat klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0