mr mcDonald helloooooo / vanheden

Hann nästan städa klart men så ringde
Dustin att vi skulle till hans mor och far å äta
och det gjorde vi och nu är jag hemma igen.
Maten var så god och jag blev sååå mätt !
Mätt mage är guld värt, det vet ni väl ?

Ska alldeles strax återuppta städningen.
Ska bara kolla runt på internätet lite först.
Jag tror jag ska försöka köpa lite fina saker
hem den här månaden,
bara lite så där små saker,
som en rullgardin/hissgardin till tv rummet,
nån ny blomma+kruka och kanske nya sängkläder.
Det är så roligt att köpa sånt och försöka göra sitt hem fint med.
Nya skor vill jag också ha, inte bara ett par,
jag vill ha många så jag kan ha besluts ångest varje
dag över vilka skor jag ska ta på mig.
Nä, det är bara så att Lisa vill ha ett jobb nu på direkten !
Have a nice day ! Eller kväll kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0