oh happy day !

Nu är jag så glad ! ! !
Min dag känndes ganska grå när jag vaknade men
när jag satt och skulle sminka mig så fick jag ett samtal...
"Hej jag fick ditt gulliga brev idag.."
En dam som fått mitt brev och var så
farschinerad över mig och mitt brev och var väldigt positiv.
Men det enda var att dom inte behövde folk just nu,
men att jag kanske kommer få vicka där också om det behövs i framtiden.
Hon ville jätte gärna träffa mig och
tyckte att jag verkade vara en väldigt driftig tjej.
Det som gjorde mig så glad var att någon sa positiva saker om mig
och att någon blev intresserad av mig på jobb fronten.
Man tappar självförtroendet helt och hållet och tycker att man
är värdelös som inte har ett jobb,
men nu känns det som att någon tog bort en last från min kropp,
en lättnad och så känns det som att
även jag kan få ett jobb och att jag kanske inte är helt värdelös ändå.

Jag är så glad nu !
Jag blev så glad så jag t om grinade lite : p

Nää, nu ska jag städa och sen ska jag jobba 15-21...



Kommentarer
Postat av: empan

grattis vad kul! :)

2009-03-10 @ 15:12:40
Postat av: nina

hahaha guliga brev var de ett fint brevpapper med nallar?hihii

2009-03-10 @ 22:33:52
Postat av: lisa

jaa, tack Emma...

Nina.. sluta larva

2009-03-11 @ 08:32:59
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0