söndag em

Morgonen gick bra att jobba och snabbt gick det !
Det finns kanske nån där uppe som lyssnar på mig : )
Nu är jag hos Lotta potta, vi hämtade pizza från La guna.
När vi satt där och väntade på pizzan så hörde vi nån som skrek
på ett hemskt sätt, personalen som jobbade kollade vad det var frågan om,
så började dom skrika, ring ambulans, ring ambulans, han håller på att dö !
Dom sa att han skakade och föll av stolen.
Det var hemskt och jag blev väldigt imponerad av personalen på La guna
som snabbt kollade upp vad som hände och snabbt fattade
att det var illa och att dom ringde ambulans påengång,
ambulansen kom också snabbt på plats men då hade vi redan gått därifrån.
Hoppas allt gick bra med personen som var tvungen att åka ambulans.
Både jag och Lotta ville hjälpa till,
men vad kan man göra när man inte kan sånt ?
Man känner sig så hjälplös så man önskar att man kunde rädda
människor i nöd... Hoppas bara allt gick bra för den som blev sjuk...

Aija, jag börjar jobba igen 16:30 och slutar 20:30,
längtar ! Ska bli skönt att slippa vakna till en klocka imorgon : )
Trist att jag missade en mys helg med min darling, buhuuuu

Tjuver en bild av Lotta som
ska föreställa mig och Nina:


Och en liten Saga !
Tycker hon liknar Stewie från Family Guy på denna bild, hehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe jo det är roligt med drömmar, men jag blir jäklans trött på att drömma massa hela tiden, hellst om man har festa så fortsätter alltid festen i mitt huvud :P



Jo såklart! Sätter din med , tycker du är bra på att blogga : ) Jepp bella är sweeeet, synd att man bara inte ser hon så ofta då jag är i lule.. Saga är också en riktig gullunge! : D

2009-03-22 @ 14:21:23
Postat av: tina

btw, jäklans snyggt hår du hade på bilden!

2009-03-22 @ 14:22:47
URL: http://tinoolino.blogg.se/
Postat av: t

ja det borde jag tänka på till nästa gång;P

2009-03-22 @ 15:52:31
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0