söndag kväll

En dålig sak med att jobba på äldreomsorgen
är att man måste tvätta händerna hundra gånger/dag
och det tål inte mina händer.
Dom är alldeles torra och spruckna så det kommit blod,
det gör ont och jag måste gå med knuten näve,
t om vatten svider i dom små såren.
Det är synd om mig.
Men imorgon får händerna förhoppningsvis vila
från att bli tvättade/spritade hundra gånger om.

Nu ska jag kolla runt lite på internätet
sen ska jag kolla teve.
God natt på er mina vänner och ni som läser !


Kommentarer
Postat av: mammamia

det är ett h-vete med exem o sprickor i händerna, som tur så har jag inget jobb som man måste jämt tvätta händerna, kanske när jag går på toa,hi hi..inte kanske jag tvättar som då ;-) Nu när valpisarna är där hemma så måste jag jämt tvätta dom så nu är handerna exemiga o spruckna....

kram på dig min lilla piga ;-)

2009-03-23 @ 12:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0