torsdag

  • Idag har kronprinsessan Viktoria namnsdag.

Åååh, jag bah måste ringa och gratta hon !
I kunga huset är det väl redan full fest, daaaaaah !

Jajja, hej hopp morron snopp... kanske..
Har sovit så gott inatt, sova är så skööönt,
för den som inte visste det.
Hallå, ska jag inte få jobba idag ?
12-21 vore perfekt.

Näää... tro om jag skkulle tvätta lite kläder idag,
innan det blir mörkt asså.
Tony ska ändå träna efter att han slutat jobba
och då hinner vi inte tvätta, så jag kanske överraskar han med rena kläder,
hoppas att det är ledigt där nere i stugan dådåddååddådådåd....

Äh, adjöööööööööö...

Hahahahah, hittade en ful bild


Kommentarer
Postat av: soffliggarn

Ja äntligen får vi fira kronsessan HURRAA HURRA HURRAAAA.

men du är snygg. va gör du med ett sånt där pucko till sambo??

2009-03-13 @ 20:07:00
Postat av: lisa

skulle ju va kul om man kunde svara till nån...

2009-03-13 @ 21:38:27
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0