veterinär, äta, jobba, tv.

Har vart hos veterinärem med mor, far och lotta och
7 valpar förståss, dom fick såna där sprutor som dom ska ha.
Har lämmnat bort 2 valpar idag också.
5 stycken kvar, nån måste vilja ha dom, annars är det inte kul : (
Dom är skit söta, nån som känner sig sugen på en valp? Eller fem ?
Snart ska jag äta, blir nog på coop eller så.
Är hos Nina nu. Jobba klockan 15-21.
Hoppas jag får jobba med samma person som igår.
Man hinnr aldrig riktigt lära känna någon på det där stället,
känns som att det är nya personer där hela tiden när man kommer dit.
Tv kvällen idag, JIIIHA : D
Jaja, ha de !


Kommentarer
Postat av: empanpempan

farfar sa att jag skulle säga att han ville ha en valp när han såg troja men han var full så jag vet inte helt säkert.. om ni har kvar så kan jag ju fråga han? är det på vilan du ska jobba?

2009-03-31 @ 14:10:35
URL: http://emmajosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0