bajs

Galen morgon hos Nina...
Vaknade av att en unge stod i sovrumsdörren och sa: bajs, och skrattade.
Jag: Bajs ? Såg ingen bajs... Jo då, en bajshög hade ungen klämt ut
rakt på den där listen eller vad det nu heter på golvet mellan köket och tv rummet.
Nina som hade vart ute med hunden kom tillbaka, torkade upp skiten
medans jag rengjorde ungen. Efter en liten stund pinkade hon på golvet.
Efter det hällde hon ut massa sopa på golvet.
Nu har Saga gått omkring med skor och mössa och säger : ut !
Jaja, vi går väl ut då !
Natten gick så fort så jag fattade inte att det var morgon när jag vaknade.
Redan dags att stiga upp ?
Jaja, jag vet inget mer för tillfället.
Herrå !

Kommentarer
Postat av: Miaa

Haha vad rolig hon är =)

2009-05-12 @ 11:13:34
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: empan

hahaha hon är frän :D

2009-05-12 @ 11:20:52
Postat av: Nina

Nej Miaa det var INTE roligt! grrrrrrrrrrr.........vänta bara ;)

2009-05-13 @ 08:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0