blääää

Jag undrar fortfarande varför jag drömde om Pamela Anderson inatt...
Beyonce såg jag i en tidning igår, så det kan jag förstå... Men Pamela då ?
Hmmm....

Jaja, hursomhellst så är jag tillbaka i Kiruna nu,
eller för nån timme sen. Hade regningt väder
hela dagen i byn, snorrigt !
När vi närmade oss Vittangi, då tittade solen fram minsann...

Idag hatar jag alkoholister !
FAN VAD LESS JAG ÄR PÅ ER !
Svaga människor som måste ta
till alkohol för att överleva nått jobbigt.
NI ÄR SVAGA ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Klart, många som är alkisar har haft det jobbigt,
men det är fan inget att skylla på.
Jag tycker man väljer hur man ska leva.
Vilket liv man vill ha.
Förutom det man själv inte kan göra något åt.
Men man väljer fan om man ska vara alkoholist eller inte.
Ni är svaga.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0