fylla lalalalaaaa

Igår drack vi. Jag, Emma, Alexandra och Oskar.
Vi hade det trevligt och sen kom det massor av folk.
Tyckte Emmas lägenhet var överbemannad.
Alltid kul att träffa nytt folk fast dom kanske tycker att jag är mindre normal...haha
Det var premiär för mig på nya Arran. Såg det ut som vanligt tro?
Glömde kolla hur det såg ut. Lotta var också ute.
På krogen var det trist och jag blev trött och ville bara hem.
Önskade att min man hade vart hemma men näää han är i byn han.
Hade fått ett sms av TREVLIGA Emma (eller var det Josefin?)imorse också:
"och vars fan är du då?" Typ nått sånt... Semo :D
Skulle egentligen sova hos henne, men jag blev så less på krogen så jag drog hem vid 2 tror jag.
Festen innan var rätt skoj men som sagt, krogen suuuuuger.
Idag är jag bakis. ONT I SKALLEN SOM FAN !

Nejje, nu blir det vilo läge.

Kommentarer
Postat av: empan

men att.. jag saknade ju bara dig.. flåt:(

2009-05-23 @ 11:28:45
Postat av: Morsan

Du skulle ha lyssnat på min o din mormors råd- då hade du sluppit skallebank;-) Jasså Lotta har smitit från stugan....

Ajj lavv joo, vi syns till veckan ???

2009-05-23 @ 17:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0