Hur vill du ha dina ägg ?

-Ägg inlägg.
När jag köper ägg vill jag inte att dom ska vara sönder
eller sitta fast i paketet så dom går sönder när jag försöker få upp ett därifrån.



Jaa, jag har jätte mycket att göra eftersom jag t om fotar mina krossade ägg : D
Måste meddela att jag kunnat använda kanske 3-4 ägg av detta 12 pack.
Men köper man 12 ägg vill man ju använda alla 12.
Coop är dom som hade sönder dom...
Jag som alltid kollar på mina ägg innan jag köper dom,
men inte denna gång, buhuuuuu.
Jag tänker inte anmäla dom eller nått sånt. (hahahaha)
Detta är livet, sånt händer ! Ta de med en nypa salt. (på äggen)
Men jag kan lova att jag ska fortsätta kolla ordentligARE mina ägg köp hädan efter.

Kommentarer
Postat av: empan

hahahah.. ägg,dvärgar och tjuverier hahahahhaha

2009-05-26 @ 00:04:08
Postat av: lisa

det är grejer de ! hahahaha

2009-05-26 @ 00:31:36
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0