jag förstår vad du menar

Tror jag ska städa... Fasen vad tråkigt.
Men då blir min kille glad, fast han är ju alltid glad.
Men då blir han så glad för att han slipper städa...
Ska jag verkligen vara så snäll !?

Jag ska hoppas på att det finns ledig tvätt tid för idag
eller imorgon så vi får rena kläder.... Väl behövligt.

Jag vet att Towny saknar mig. Han tycker att vi inte hunnit vara med varann ?
Vi bor bara ihop, men okej...
Näe, men jag vet hur han menar.
Fast vi bor ihop så är vi ju inte preciis alltid med varann.
Men väldigt ofta, så klart : p
Kan vara kul att bestämma en dag eller så som vi bara ska
vara med varann och skita i alla andra : p
Ääh, jag vet inte vad jag vill ha sagt förutom att
jag vet att min älskling saknar mig, fast vi ses jämt. : )


Kommentarer
Postat av: lotta

ets = eftersom :D

2009-05-07 @ 16:04:41
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: lotta

haha, ja men jag förkortar med ets (E)f(T)er(S)om, men vissa förkortar säkert efs, men det tycker jag låter skumt :D

2009-05-07 @ 17:27:32
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0