jag vill !

Justja, har sovit jätte oroligt inatt...
Haft panik i hela kroppen.
Det är jätte jobbigt !
Jag somnar till, vaknar för att det gör ONT i kroppen av paniken.
Armarna värker, ryggen gör ont, spratt i benen, gråt färdig.
Jag behöver ett jobb ! Jag behöver något att göra !
Jag behöver känna mig som en normal människa
och jag vet inte hur jag ska gå till väga med nånting !
Jag VILL jobba. Jag VILL ha nått viktigt att göra om dagarna.
Jag VILL tjäna pengar.
Tjäna pengar så man slipper se ut som en lodis,
så hemmet slipper se ut som ett rått hål fullt med skit.

JAG VILL JOBBA OCH TJÄNA PENGAR ! ! ! NU !
Allt annat i mitt liv är verkligen perfekt just nu
men att inte ha jobb och ingen månads lön
drar verkligen ner mig.
Fast jag är jävligt glad ändå.
Bara paniken som kommer om nätterna...
Snart är det min tur ! Det måste de vara.
Jag håller tummarna för mig själv !


Kommentarer
Postat av: empan

håller också tummarna för dig! :D

men hur lätt tror det är att fixa fram nya spel till supernintendo? vavavvavavava? hehe

2009-05-07 @ 12:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0