Jonas Helgesson

Just ja !
Jag har ju börjat läsa en bok för någon dag sen.
Den heter Grabben i kuvösen bredvid.
Har bara hunnit... Eller har bara tagit mig tid att läsa den en kväll
men på den enda kvällen läste jag halva boken för den är så jävla bra !
Så rolig att läsa ! Man blir peppad till att leva, eller nått sånt : p
Det handlar om en kille som föddes med navelsträngen runt halsen
och hade syrebrist i 40 minuter, läkarna sa att han aldrig skulle
kunna gå eller prata, men nu har grabben skrivit en bok
och kämpat hela livet, varje dag med saker som vi tar för givet !
Han skriver på ett så roligt sätt så man får skratta många gånger !
Han berättar hur det är att leva med ett handikapp och är en riktig kämpe !
Älskar böcker som handlar om någons liv !
Verklighets böcker är dom bästa !

LÄS denna bok !
Det är en order.

Kommentarer
Postat av: Nina

Fan vad du skriker!

2009-05-14 @ 12:44:19
Postat av: Miaa

Haha schysst namn den måste man ju nästan läsa bara för namnets skull, men vad är det för genre>?

2009-05-14 @ 13:44:47
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Miaa

Alltså jag menar är det mest roligt eller ja du fattar nog.?

2009-05-14 @ 13:45:40
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0