livlig tisdag

Vilken dag, många överraskningar, om man säger så...
Bra dag. Glad dag. Fast jag och Tony bråkat och diskuterat över två timmar !
Jag har t om huvudvärk nu efter allt. Hahaha, såna är vi.
Käkade nyss middag, dennis korv med bröd, kerre och rostat lök.
Sen var jag tvungen att trycka i mig två små choklad bitar : D
Mumms säger jag som den godis gris jag är.
Men jag är himla duktig på att hålla mig ifrån läsk !
Lisa är så duktig !
Nu ska jag göra en annan sak. Heippa !

Hojja... Jag skrev nyss överskriften och sparade "livlig måndag"
Måndag, Lisa, det är inte måndag !
Nu är jag helt ute och cyklar.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja mig glömde du iaf bort...

buhu :'(

2009-05-19 @ 18:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0