Pamela Anderson

Inatt drömde jag att jag var värsta kompis med Pamela Anderson.
Jag var i U.S.A hos henne och vi skulle ut på fest.
Vi gick till nått ställe där hon fick välja och ta vilka kläder hon ville
och samma gällde även mig, tjoho ! Det var skoj.
Sen fick jag välja vad jag ville göra med mitt hår.
Jag valde löshår och att klippa lugg, det blev snyggt.
Jag pratade engelska i drömmen, haha.
Jag minns att Nina ringde mig och jag sa att jag tyvärr
inte hade tid att prata med henne just då.
Vi hann aldrig på festen innan nästa äventyr började...

Helt plötsligt var jag med Beyonce i hennes barndomshem i ett varmt land.
Vi var också polare.
Först såg jag hur hon hade det när hon var liten.
Hon var en liten fattig flicka som bodde med sin mormor eller nått.
Sen var vi på en härlig strand och bada i varmt vatten, jag blev brun.
Det var så himla sköööööönt, så kollade jag mig i en spegel
så liknade jag den där Rebecca i Brothers & Sisters jätte mycket.
Vi skulle nånstanns men jag minns inte så mkt mer,
men det var knäppt, men jag vet att jag älskade att
få gå in i ett rum och välja massa kläder och frisyrer bara så där.
Sen vaknade jag och insåg att allt bara var en dröm : (
Jag försökte somna om så jag skulle få fortsätta drömma...
Men nääääää....

Jag undrar hur jag kunde drömma detta,
men på nått sätt gick det : D

Idag är det mulet ute..
Men tror dom har lovat bättre väder senare på dagen,
vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0