rädd

Idag har jag jobbat, ja du läste rätt.
Jobbade 08-15, sovit ca 2½ timme inatt.
Verkligen bra när man t om ska jobba...
Men jag steg snällt upp ur sängen och gjorde mina morgon bestyr.
Allt går bra 1-2 timmar framåt på jobbet men sen blir jag så sjukt trött !
När jag slutade var jag helt matt och vrålhungrig.
Har vilat men inte sovit.
Känner mig mer som en människa nu efter mat och mys med min darling......
Fast jag hade nog kunnat slumra till en sväng nu
men då är risken att jag återigen inte kan somna på normala sovtider.
Orskaen till att jag inte kunde somna inatt var väl att jag var nervös för att jobba
och så visste jag tidigare att jag skulle få problem att somna.
Framkallade nog sömnsvårigheten själv.
Var tvungen att sminka om mig nyss,
såg ut som en jävla kärring som supit 24-7 i 3 veckor, inte vackert.

Nyss när jag duschade och sjöng (jätte vackert så klart)
så kom Tony in och sa, eller jag minns inte vad han sa.
Han sa det i vanlig ton och sa nått snäll men jag blev livrädd och började grina lite.
SÅ rädd blev jag ! Trodde att jag skulle dö.
Aija. nu ska jag få lite kläder på mig, är nämnligen naken under handduken.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack så jättemycket! :)

2009-05-09 @ 19:16:12
URL: http://sarasand.com
Postat av: Sara

Sv: Tack så mycket :)

2009-05-09 @ 19:24:03
URL: http://saratr.blogg.se/
Postat av: lotta

hahah!

2009-05-10 @ 09:30:15
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0