snorkuse

God morgon.
Snart är det dags att jobba igen.
Jag är skiiiiit trött, har ont i skallen och är skit trött...Mmm, skit jävla trött.
Hur kommer jag orka med denna dag ?
NU längtar jag tills jag får lägga mig i sängen igen och bara sova, sova, sova.
Jag är så trött. Har jag sagt det ?
Men det ger pengar, så jag får härda : D
Vatten kan man inte ens dricka från kranen.
Jag som alltid vill dricka vatten när jag vaknar tidigt.
Nej men fasen så trött jag är. Ögonen stänger snart.
Men jag blir förhoppningsvis piggare snart.
Hoppas ni får en bra dag era snorkråkor !


Kommentarer
Postat av: nina

ja men vi hörde dåligt i telepatin för det var så mkt sol i vägen för våra skallar..

men ja tänkte ringa till dej men kom på att du jobbade o skulle ringa sen men så glömmer man ju alltid det

2009-05-18 @ 10:29:55
Postat av: morsan

tack tack, ska försöka göra mitt bästa ...för att få en bra dag...det var liksom en chock att vakna på morgonen och brrr kallt...o sen tänkte jag lyckans ost syrran, som i dag landar på cypern ;_9

2009-05-18 @ 12:05:37
Postat av: Anonym

du kan ju dricka ditt piss.eller tonnes

2009-05-18 @ 16:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0