söndag kväll... natt ?

Nu var helgen avklarad, skönt, men det har vart roligt !
Vilket härligt väder vi haft ! ! !
Lite färg har jag fått : )
Skulle ha 09:00-15:00 imorgon men det blev ändringar
så jag får jobba ända till 22 istället, en assistent som blivit sjuk
så de körde ihop sig lite, men Lisa ställer upp : p

Nu är jag rätt så trött, men ändå inte så överdrivet
som jag kanske vore vara när jag jobbat 14 timmars i  två dagar.
Kommer väl slockna som en klubbad säl imorgon när jag är ledig och allt på tisdag.
Dagen kommer nog gå fort imorgon, RC, bowling och sånt, skoj.
Då får jag träffa Ante också : )
Nejje, nu sätter jag punk för ikväll.
G´natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0