sova sova sova

Blev skit trött igår i slutet av filmen som jag och Tony kollade på tv igår,
American pie the wedding, den heter väl så ?
Där i slutet kunde jag knappt hålla ögonen öppna.
När den var slut så var det sängen som gällde.
Somnade direkt och har sovit som en stock.
Vaknade efter 10 nångång.

Att köpa idag:

- tandkräm
- toa papper
- schampo
- dusch creme
- ägg

Har föressten fått flera dagars jobb här framöver.
Det är så jävla nice ! : )
Räknade ut att jag kommer få över 70 timmar hittills på denna månad,
inte dåligt för en arbetslös jävel : p


Kommentarer
Postat av: lotta

Vad bra :) Jag vill också få jobb och penkisar

2009-05-10 @ 15:04:21
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: empan

vad kul :) men du borde ju faktiskt börja bli lite less på ägg nu. haha.. helt otroligt :D

2009-05-10 @ 17:29:43
Postat av: morsan

oooo va jätte bra att du får jobba mer, pengar är inte allt...men fasen det krävs pengar till ALLT...

2009-05-10 @ 20:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0