sur kärring

Oj, jag var visst lite agressiv imorse.
Så brukar jag kunna vara ibland. Morgon suris.
Nu är jag inte arg eller less nå mer.
Jag är inte ens speciellt trött fast jag bara sovit max 1½ timme inatt.
Men jag ska vila lite ändå, bara för att.
Nä, men tänkte vila upp mig så jag orkar anstränga mig för städning sen.
Kommer ju ändå inte ha nått vettigt för mig, så lika bra att städa.
Hoppas jag somnar tidigt ikväll !
GODE GUD LÅT MIG !

Jag äter nu en liten JAPP, det är gott !

Just ja ! Jag blev lite sorgsen imorse när
jag såg att Lotta hade glömt sitt mjölkpaket i min kyl.
Tyckte så synd om min lillasyster då... Buhuuu.
Lotta, den finns kvar om du vill hämta den : )

Kommentarer
Postat av: lotta

ja jag märkte igår att jag glömt den, men du kan få behålla den :)

2009-05-22 @ 10:45:05
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: nina

næhæ ær du en surkærring på morgonen?? :P

saknar dej kokooohejhåå

2009-05-22 @ 13:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0