.

Hur ska jag kunna somna ?
Jag är helt ensam och är rädd och somnar bäst med min Tony tätt intill.
Jag är fasen beroende av närhet så det är sjukt !
Ska sova på soffan för i sovrummet kommer jag absolut inte våga vara i !
Där är de alldeles för läskigt när man är själv.
Till och med Tony brukar sova på soffan när jag inte är hemma.

Jaja. Har hängt med syrrorna idag, ja och Saga så klart också !
Lotta och jag var på coop. Sen åkte vi till Nina och därifrån
åkte vi och hämtade vatten från kall källan. Man ska ju inte behöva betala för vatten heller...
Sen åkte vi till Peka och Dalle och deras JÄTTE LILLA bebis som var skit söt och JÄTTE LITEN !
Hur kan man vara så liten ? Är det ens lagligt ?
Det är verkligen jätte läskigt att hålla i såna där små kryp, dom kan ju gå sönder.
Här är Saga i somras, så liten ! Men inte riktigt lika liten som Noa : )



Mosters lilla kråka ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0