ute dag

Idag har jag hängt med Emma och Alexandra.
Vi gled runt i stadens torg och sa" det finns inget att gööööra"
Vips kom A på att dom har ju en stuga, vi kan ju grilla !
Så blev det. Trevligt var det. Älskar skog. Jag skulle trivas bra att bo så.
Det är djävulskt skönt att bara se natur, träden, vattnet, marken, elden.
Så trivs jag. En dag ska jag ha världens mysigaste stuga i byn.
Tänk att få jobba via en dator och att få vara vars man vill när man vill när man jobbar.
Det vore ett prima jobb för mig : )
En dag ska jag ha den där timmer stugan i mtj, en dag. Jag lovar.
Fast, sommar tid, då gillar jag inte skog. Så länge myggen
och dom andra flygande krypen håller sig undan så är de lungt !

Dagens bilder.



Brukar inte gilla små hundar, men denne gamle hund var lite spciell.
Tack brudar för en kul dag : )
Justja, Kim & Richard kom också och grillade med oss, nice bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0