tisdag var det ja...

Vad tråkig jag är !
Lägger aldrig ut några bilder på min blogg nå mer.
Jag tycker bloggar med bilder är allra roligasr, fast texten är minst lika
viktig den med, men med en eller några bilder till så blir det så mycket roligare !

Idag har jag vart hemma och inte gjort så mycket.
Umgåtts med Nina och Saga lite.
Bråkat/diskuterat med Tony.
Hälsade på Emma, födelsedags barnet.
Vi spelade tv-spel. Tommy var också där.
Ja, Emmas far var också där en stund.
Det var trevligt för dom är så trevliga.
Som sagt, en bra dag fast vi bråkat idag.
Men vi båda gillar när man blivit sams igen.
Då blir man som lite extra kär igen.
Så om ni frågar mig så tycker jag att det är nyttigt att bråka ibland,
då och då, ganska ofta : p
Näerå, men det är skönt när man pratat ut och rensat luften lite.
Åååh, vad jobbig jag är !
Skriver som om det är sista gången jag får skriva.
Hej då !



Jag är glad att du är min vän !
Nu kan vi springa tillsammans på systembolaget : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0