dumheter

Ååh, jag har sovit så gott inatt.
Känns som att jag har sovi i flera veckor.
Det har jag väl inte ? Var tvungen att kolla vilket daum det var, hehe.

Har drömt knasiga drömmar hela natten.
Igår när jag gick och la mig så låg Tony (inte så ovanligt)
på nått konstigt sätt i sängen, jag fick i af ca 30 cm att ligga på
medans han hade de resterande 130 centimeterna för sig själv.
Inte nog med det.
Efter att jag nattat färdigt Tony så la jag min kudde fint på min
sida av sängen men när jag kom och skulle lägga mig
så var kudden lite längre ner i sängen och Tony låg ju som sagt
ganska konstigt, med stjärten ganska långt upp på sängen och
min kudde hade han som rump kudde : (
Trevligt va ?
Nä, tur att jag inte är speciellt känslig ; )

Snart ska jag minsann hoppa in i duschen.
Ska vara bra för nått...man blir ren eller nått.
Har aldrig hört på maken....

Dimman låg tjock över Siikavuopio en höstkväl...



Kommentarer
Postat av: lotta

nfj, rumpkudde :P

2009-11-10 @ 11:13:25
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: mamma

he he, han är en riktig rumpnisse ;-D

2009-11-10 @ 12:13:11
Postat av: lisafisa

hahaha, jaa...

2009-11-11 @ 01:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0