fri som en fågel

Dagen fick ett gott slut i af.... : )

Ännu en gammal bild... hoho...
Den här helgen ägde rum i Naimakka 16 sep 2006 kl:19:22
(stod det på bilden därför jag vet tiden och allt hehe)
och det var så jäkla kul ! Det var en sån där hel-helgs-supning
som inträffade lite väl ofta förr i tiden, men inte alltid det var
så kul som just denna gång : )

Här är jag inte så nykter, vi bastade, därför jag är så naken,
festen började när vi vaknade,så gjorde jag förr när jag var ung,
nu är jag fan en gammal kärring :D
Kul helg var detta i allafall, riktigt kul hade vi.


Så kollar ni på bilden hur fan det kan vara kul bland fjäll,
gamla byggnader och traktorer, haha
Men visst ser jag lycklig ut? ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0