God kväll !

Nu känner jag mig väldigt frisk.
Har tagit 2 långa promenader idag. Väldigt skönt ska jag tala om.
Är inte så hostig nu heller.
Sjukan kom snabbt och verkar försvinna lika plötsligt som den kom.
Efter en vecka men nu när den är påväg att dra så verkar den ha brottom.
Det gillar jag.
Det var sååååå skönt att prompa idag att det inte är klokt.
Det var så kul att få träffa människor igen. (Tony är inte en människa)
Har helt enkelt varit en jävligt bra dag.

Nu är jag såå less på mitt tråkiga hår så jag har lust att snagga mig.
Ska inte göra det men jag får lust med det varje gång jag ser min fula kaluffs i spegeln.
Det är så tråkigt, dött och livlöst, bläääääääää
Vill ha en snygg frisyr som man inte behöver fixa så mycket med.
Vill ha långt och sort hår och sen kan jag fundera på att klippa
en kortare och fräckare frisyr, om jag vågar :p

Här var mitt hår ganska okej.
Nej, jag ser inte normal ut på denna bild.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0