God morgon !

Det är lite tungt att sluta 21 på kvällen för att sen stiga
upp och börja jobba igen klockan 7.
Som om jag inte hade tillräckligt svårt att somna.
Men jag brukar tänka; Vila hinner man göra i graven.
Det känns alltid som en liten tröst för mig, hehe.
Hade klockan att ringa 05:30, snoozade en gång
sen hoppade jag upp. Tony ligger ännu i sängen.
Han snoozar ofta vääääldigt länge.

Jag har redan tagit på mig täckisarna, skorna
och så sitter jag med morgonrocken på.
Jag fryser så jäkla mycket ! Jag är en frusen männska.
Extra frusen om månarna.

Nu började Tonnes klocka ringa igen,
han bah; ÅÅÅÅÅH !
Så gåre när man har ett jobb.....

Alltid mycket trevligare med en bild eller två till varje inlägg.
Här är när jag badade med Saga på badis.
Första gången hon var i ett sååå stort badkar.
Jag ser ut som en monster, eller en gorilla kanske.
Men blir man dålig på bild så blir man :p



Kommentarer
Postat av: lotta

hahaha, jag förstår hur du tänker.. så brukar jag tänka som sebbe.. t.ex när han hade praktik, ensam utan nån kompis på dedär stället.. nåå stackarn, måste vara ensam och jobba.. lilla sebbe :) Man tänker som inte att dom faktiskt inte är så små.. han är ju trots allt 14, och jag är 19 haha, men det blir så med småsyskon.. dom är alltid yngre än en själv.. och sebbe är 11 år i mina ögon fortfarande hehe :) lång kommentar det blev

2009-11-12 @ 09:49:12
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0