godis till middag

Då har ännu en dag passerat...
Idag har jag inte ätit middag.
Bara macka till frukost och macka till kvälls fika.
Fattar inte varför jag INTE gjorde mat förr i tiden.
Nudlar är väl det närmsta mat aktiga jag gjorde förr.
Hur orkade man äta bara mackor förut ? Herreguuuuuud.
Brukade även köpa en karra påse och en chips påse
som jag sen åt till middag, haha, störd ?
Gjorde det väldigt ofta, kanske därför jag vart lite rundare
än vanligt på gymnasietiden, hehe.
Var väl kul att kunna äta godis till middag när man nyligen
flyttat hemifrån...
Nä fy fan, riktig mat måste man äta MINST en gång/dag : )
Jag älskar mat.

Så söt bild. Troja vaktar sin lilla valp : )



Kommentarer
Postat av: mor

När har du varit "lite rundare" ? Har inte då märkt det ;-)Kram

2009-11-27 @ 09:25:31
Postat av: lisaaaaa

vägde ju 58 kg då :p

2009-11-27 @ 11:14:23
Postat av: peka

Tänkte precis desamma, när tusan har DU varit rund??!!

2009-11-27 @ 12:51:48
Postat av: lisaaaa

rund och rund men jag var lite kraftigare förr :p

jag har bild bevis, hemma hos nina

2009-11-27 @ 14:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0