hit me hard

Det slog mig just att jag inte suttit vid datorn idag, shit pomfritt.
Jag var jätte korkad nyss. Tänker inte ens säga vad jag gjorde som var
så där jätte korkat. Jag var tvungen att skratta åt mig själv, trög jävla Lisa.
Hahaha.

Min nya profil bild. Ingen hit direkt men den är så där mysig (haha)
på nått sätt så den får vara ett tag tills det dyker upp nått bättre.
Om det är möjligt dvs.

Sitter där och ser söt och fundersam ut i min farmors
gamla stövlar. (det är sant, de om stövlarna alltså)
Har aldrig träffat den damen men hennes skor har jag fått gå i iallafall.


Rubriken har ingen med texten att göra.
Rubriken har inte nått att göra med någonting alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0