ja morron !

Hoff, har drömt hemska drömmar inatt.
Lotta blev överfallen av en björn, jag försökte
slå den i huvudet så den skulle sluta.

Jag och min familj trodde att min bror Sebban
dött i en brand. Men sen kom han gående så där
sakta som i filmer bort från eldhavet.
Vi sprang emot honom och höll om honom länge.
Usch.... hemskt var det : (

Idag har jag en plan. Jag ska till byn.
Har sån hemlängtan som jag tjatat om och så
ska mitt gullefjun Fia också åka hem idag.
Ett problem. Hur kommer jag dit ?
Slutar först halv 4 och då har bussen gått...
Får klura på det där under dagen. Det löser sig.

Nejje, nu ska jag börja gå mot arbetet.
Trött som fan idag.

Troja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0