låt denna helg vara för evigt

Jaha... Vad ska jag berätta för er då?
Jag är i byn, det känns väldigt bra.
Hade en riktigt rolig kväll igår.

Kändes lite som förr i tiden när jag bodde i byn och
när Fia fortfarande var min granne.
När Fia kom och hälsade på mig så mötte jag henne,
(och vise versa) precis som vi alltid gjort. Vi bor inte alls långt ifrån varandra när
vi är här hemma i byn.
Hon är min närmsta granne. Tar kanske 2 minuter
att gå till Fia. Men vi möts ändå alltid när det är mörkt ute,
ni vet inte hur läskig väg det är mellan våra hus, speciellt kurvan...
Usch, har alltid varit rädd för den.
Samma sak gäller när Fia ska hem. Då följer jag henne halvvägs och mama
får stå ute på balkongen tills jag kommer fram och jag väntar på att Fia ska
ropa att jag kan gå in när hon kommit fram till sin dörr.
Det är en sak som jag tror att vi alltid kommer göra.
Eftersom vi fortfarande gör så efter så där 14 år.
Hade jätte kul igår. Idag blir det nog också roligt : )

Vi kom till byn igår först vid 21 tiden... Jag var så trött i bilen
så jag somnade, har inte sovit i bil sen jag var liten.
Men det är den bästa tupplur jag någonsin tagit,
det var så sköööönt.

Jobbar natt nästa vecka så det är ju bra att jag försöker sova
länge nu och lägger mig lite senare.
Imorse vaknade jag av att Nina kom och slog igång datorn
här i rummet vars jag sover. Jag blev inte glad.
Blev galen på hur det låter när hon skriver på tangenterna, grrr...
Senare kom Saga in och började fota mig när jag sov.....
Men henne kan jag ju inte bli arg på : )

Jag vill inte att den här helgen ska ta slut.

Jag hos moster på lillasysters student...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0