Mertajärvi - Sveriges vackraste by...

... för många jävla år sen.
Hahaha. Tänk på hur allt här i världen ändras, allt.
Men Mertajärvi är fortfarande Sveriges vackraste by.
De kommer den alltid vara i mina ögon.
Mtj i mitt hjärta ♥ hihi.
För er som inte vet så kommer jag från en by
som heter Mertajärvi, har bott där tills jag började gymnasiet
här i Kiruna. Då ville jag verkligen inte lämna byn för "stora" staden.
Usch och blä tyckte jag. //By bo for ever ; )


Kolla in (det ur gamla ) klippet vettja. Repotage #2
Men jag tycker att dom filmat det där på
den sämsta års tiden. Då det bara ser ryssigt ut, hehe.
(lägg märke till musiken, hahahaha)



Så här kan min kära by också se ut...










Åååh, jag längtar hem....


Kommentarer
Postat av: fiiiia

jag har oxå hemlängtan!!!

2009-11-10 @ 18:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0