min nya profilbild...

Eller så där jätte ny är den ju inte..
Är så less på min profilbild.
Nu får ni en bild på mig som verkligen är jag...
En äkta by bo som inte bryr sig om dagens-jävla-outfit !
Och som bär på en tung jävla väska för att mommo & moffa ska
få komma ut i skogen under älgjakten, ja jag trivs ju också i skogen + att vara med dom.
Men jag är ju så snäll så jag bär väskan för att dom är 84 år och orkar inte
med allt som dom orkade med förut. Guldmedalj till barnbarnet ! :p
(okej lillasyster Lotta var ju också med och förjänar också en guldmedalj)

Alltså, den här väskan var verkligen jätte tung.
Är nog därför jag sitter ner :p


Kommentarer
Postat av: mamma

Godmorgon ;-) Tidigt uppe, va bra (eller så har du skrivit efter kl 24.00 på natta) men iaf så är det plus tecken att du orkar vara uppe o skriva, Love you

2009-11-04 @ 07:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0