miss yaaa

Ååh, jag är så hungrig.
Vars är min butler ?
Maten ska serveras på silverfat med ett sånt där halv runt lock på.
Det är sån där jätte god mat som bara finns i filmer...
Ni veeeet.... Så, vars är min butler ?

Saknar min familj som faaaaaaaan !
Saknar min lilla piga också så mycket, mosters lilla knasboll.
Mina (störda, hihi) systrar, mama och min bruuuur, jag saknar er !
Saknar mommo & moffa också, typisk söndags känsla.
Egentligen hade det räckt att jag skrev " saknar min familj "
eftersom dom jag just rabblade upp är ju min familj....
Men just ni ska känna er träffade och saknade i min insängda värld.

Men jag börjar känna mig ganska frisk nu.
Hostig och snorig fortfarande och lite konstig i huvudet.
Längtar tills vi ses igen era hönshjärnor.


Kommentarer
Postat av: peka

hahahaha, känner igen det där. seeen

2009-11-01 @ 13:14:39
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0