på bättringsväg...

Idag känner jag mig ganska frisk.
Känner mig lite bakis. Eller det känns som bakis dag nr 2.
Då är man fortfarande inte riktigt fri från alkoholen ännu,
man känner att spriten fortfarande rinner i ådrorna.
Fast nu är det ju inte så att jag har druckit alkohol.
Nu är det ju så att jag har varit sjuk och håller på att bli frisk, tack !
Så jag känner mig lite bakis... Blä att man ska behöva känna så
när man inte ens druckit :(

Sov så gott inatt. Eller det har jag gjort varje natt fast jag varit sjuk.
Tony och jag har sovit 12 timmar flera nätter i rad. Sömn är bra när man är sjuk.
Fast den här natten har jag sovit "normala" timmar och Tony har gått till jobbet.
Han var ju ledig hela förra veckan och vi har haft så roligt tillsammans.
Det är så kul att vakna tillsammans, trist att vakna ensam ju.
Fast vi har varit med varann hela dagarna så har vi otroligt nog hållit oss sams också : D
Fast vi varit sjuka så har vi svamlat och haft skoj.
Som jag sa till min sambo; Tony, du är den roligaste lek kamraten jag har.
Haha, nää, nu vet jag inget mer.
Jo, en sak till, jag ska på promenad idag med min lillasyster och våran vovve Troja
som Lotta "lånat" från byn, ska bli skönt med frisk luft och att få träffa min syster !
..och Troja förståss : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0