skit

Vad ska jag berätta idag då? Hmm....
Jag drömde att jag var i Vita huset eller nått liknande.
Vi hade fått äran att gå dit för att vi var så speciella eller nått,
jag vet inte. Men vi hade jätte stora nycklar som var tunga som skulle
öppna alla dörrar och det fanns då dörrar att öppna.
Säkert 100 stycken. Man öppnade, lät alla gå förbi sen låste man.
Så var det också dubbel dörrar vid varje dörr.
När vi väl var framme så kom vi till en vanlig lägenhet som
var takvåningen och där var en liten fest.
Sen kom de mer folk, dom tog hissen.
Vi som gått så länge för att komma fram men det gjorde inget för vi
hade fått gå där vars inte så många människor fick vara.
Det var så fint.

Nu orkar jag inte mer. hej då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0