sömnbrist

Jag och min älskade boyfriend har köpt (inte idag)
-soffa
-tapeter till sovrum & vardagsrum
-2 hyllor
-neej, t om 4 hyllor till, alltså 6 hyllor
-krokar till toa
-toa pappershållare

-stor tavla

Mm, allt det ligger i skrubb, lådor och garage och
bara väntar på att få bli behövda.
Men nej... Jag och min käre sambo åker
till ikea och handlar mer saker som bara ska
få ligga och vänta på att bli upp packade och använda...
Vi skrattade åt oss idag när vi kom hem
och insåg hur tröga vi verkligen är. Bill & Bull.
Men ändå på ett ganska roligt sätt, ja, charmiga också.
Men det är såna saker som gör oss till oss.

Men det är faktiskt så att vi väntar på en tapetserare
som inte har tid för oss riktigt ännu...
Men då, ja DÅ jäklar när tapeterna är på plats.
Då ska våra kära saker få känna sig som hemma
här med oss... Längtar ännu mer till
den dagen efter idag....
KOM IMORGON OCH SÄTT UPP VÅRA TAPETER,
buhuhuhuhuhuhuuuuuuuu....

Jag vet, jag vore sova men det är nått konstigt i min hals.
Som om en kött slamsa rivits bort men ändå hänger på en skör tråd.
Som att svälja ett hårstå som inte går ända ner, bara
sitter fast och dinglar och vägrar ge sig.
Jag förstår inte vad det är.
Äckligt. Ja. Därför är jag vaken, blä.

Var på IKEA idag för er som missat de :p
Har haft så himla kul !
Very happy day.
G´natt !


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja men det är ju inte erat fel att dom inte kommer ochsätter upp allt åt er! hihihi.jaghar hämtat eransoffa gu så skön o stor den är ni lär ju ändå inte märka att den är borta förrän om 40 år

2009-11-29 @ 10:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0