text & bild

Hmm... hade så tråkiga bilder.
Men jag ska bjuda på några i allafall.

Igår kväll satt jag och Fia hemma hos henne
och surrade flera timmar om massa strunt.
Vi hade hört rykten om att det skulle vara ölhävartävling
i baren i Finland. (ca 10-15 min från mertajärvi)
Vi ville fara dit och kika lite bara på skoj.
Josef kom och hämtade oss två och Vikke.
Ölhävartävlingen hann vi inte se.
Men dom hade styrketävling också.
I finalen var det Josef och en finne.
Sverige vs Finland.
Sverige vann. Finnarna åkte på stryk, haha !

Jag och Fia skulle inte dricka något. Det var inte
det som var planen. Planen var ju som så att
vi bara ville kolla läget.
Det började dra i öl tarmen. Det såg så gott ut när alla drack.
Vi delade på några öl. Vi behöll oss nyktra.
Lite fnittriga blev vi väl kanske. Inte mer än så.
Men Gud så gott det är med öl.
Och fy fasen så skoj vi hade !
Vi svamlade på det sättet som jag bara kan med Fia.
Alla förstår inte våran humor och vi får ofta höra;
"Ni är ju helt sjuka i huvvet, ni är fan störda påriktigt"
Men ack så kul vi har :D
Som Fia sa till mig.
Vi hade ju haft lika roligt fast det bara var du och jag här.

Jag har haft en så himla rolig helg så att det
nästan inte är klokt. Längtar till jule tider.
Då får jag hänga med min H igen : )))





Vi hade dåligt med snus. Så det blev att pressa en del :D










Sen blev alla utom jag Fia & T trötta och somnade.......





Ni får ursäkta den dåliga kvallan på vissa bilder.
Inte mitt fel att Fia skrattar så mkt när hon är med mig ; )

Kommentarer
Postat av: fiiia

hahaha ojojoj så kul vi haft :) går knappt att beskrivas med ord:D

2009-11-16 @ 16:01:38
Postat av: lisafisa

haha jaa, jag håller med dig.. förstår hur du menar : D

2009-11-16 @ 16:30:06
Postat av: fiiiiia

de är bra de kvinna! min lilla H :D hihi

2009-11-17 @ 00:08:38
Postat av: Lisafisagrisabresalisa

Jaaah ! :D

2009-11-18 @ 15:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0