välkommen kylan !

Nu börjar den riktiga kylan komma hit till Kiruna : )
Så länge man har bra kläder så är inga väder dåliga.
Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder, eller nått.
Okej, när jag bodde i byn och det var -54 grader ute
så hjälpte det fan inte hur mycket kläder jag tog på mig.
Gick inte att vara ute mer än ca 5 minuter innan man
höll på dö...nästan. Okej kanske inte men det var kallt som fan-
Om ni inte förstod det själva.
Jag vet inte vad jag hade ute att göra, ville väl bara testa
hur det kändes ute i kylan när vi slapp gå till skolan och allt : )
Alla skolbarn var lyckliga att slippa skolan i 2 dagar,
tack vare kylan.

Längtar till våren när det är dax att köra skoter hela dagarna igen : )


Bild från förra året, vid nyår tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0