äntligen...

Då har det vart tisdag hela dagen.
Missade UB. SÅg DH, fett nice ! Såg bara halva Christine,
blev glatt överraskad när jag såg att Brother´s & Sisters också börjat igen.
Blev även chokad över att Vänner började efter den ?
Nu mitt på natten ? Det var något nytt. Har de pågått länge ?
Varför har ingen sagt nåt ? Det är inte rätt tid för vänner.
Det känns konstigt. Jag är sårad.

Nej, skojar bara.
Idag är jag stolt över att vara den Lisa jag är.
Jag är duktig. Gick hem med ett leende på läpparna efter jobbet i af
och kännde mig riktigt stolt över mig själv : )

Haha, katten ser så rolig ut på den här bilden ! Hahahaha...
Ser ut som att han har ett riktigt runt huvud..
Har du fixat till frisyren Katten ? Synd att han inte läser min blogg...
Han skulle ha blivit skit sur för att jag sätter en så ful bild på han...
Han är sån...


Snart hade jag tänkt sova och drömma söta drömmar...
God natt på er piss råttor ! : )


Kommentarer
Postat av: Katten

Jag läser visst din blogg din markatta!

2009-10-07 @ 07:26:10
Postat av: lotta

hahahaaaaaa, markatta

2009-10-07 @ 11:20:52
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0