babbel

Eeehm, öööh... Min blogg är så tråkig och ful.
När jag ser den i mitt huvud så vet jag precis hur den ska se ut.
Men jag kan inte. Jag orkar inte ens försöka, det är alldeles för mycket
bokstäver, siffror och tecken för min hjärna.

Igår spelade vi spel, det var kul, tjejerna mot killarna, vi vann, såklart.
Men när vi vann så skulle killarna såklart ändra på reglerna så man var
tvungen att gå tillbaka också... Typiskt, dåliga förlorare :p
Det är inte alltid lätt för killar att förlora mot tjejer.
Förr när jag och Tony spelade Monopool jämt brukade han vilja avsluta
spelet när jag vann för mycket. " Ååh vad tråkigt det är att spela"

Ska tvinga han att vi ska spela Monopool ikväll eller Worms 3D (hette den så?)

Imorgon är det måndag och det betyder att vi ska köpa tapeter !
Men tydligen bara till tv rummet den här gången. Tony började snåla, hehe.
När tapeterna är uppe ska vi äntligen få hem våran nya fina soffa och få
sätta upp våran nya fina stora tavla, ska bli så kul.
Tänk att man kan längta till sånt också...

Tony nyss när han skulle klä på sig : "kom så ska vi (betyder, du Lisa)  hitta kläder åt mig"
Han vet inte vart han lägger sina grejer medans jag vet vars allt är.
Sen är han för lat för att leta själv så blir det ju lättare om jag ska ta fram kläder åt
han för jag vet ju redan vars allting är och det vet han ju om.

Har haft en rolig morgon med min lilla gris, äntligen är han ledig.
Så skönt att slippa vakna helt själv i kalla rummet.

Ååååh vad jag skriver mycket, förlåt.
Nu ska jag hälsa på min storesyster, har inte setts på jätte många dagar ! :O



Kommentarer
Postat av: monsterdorkan

Jaha du Lisa..du har också en helt normal man...en som inte vet nå´t om nånting (i hemmet alltså)!

ps ligger hans sockar på golvet?ds

DÅ är han totalt normal!

2009-10-25 @ 18:06:26
Postat av: lisafisa

Hahaha jaa men vi städar och lagar mat tillsammans i af... fast hans sockar ligger på golvet och resten av kläderna också förståss... jaa som en vanlig "man"

2009-10-25 @ 20:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0