babbel

God morgon.
Jag har då sovit på soffan inatt.
Jag orkade inte börja dra mitt täcke från tv rummet till sovrummet
och så tänkte jag om jag inte kan somna så kommer jag bara störa Tony
när jag vrider och vänder på mig. Han måste ju få sova extra ordentligt
nu när det är FU stop, tycker jag.
Sen så är det skönt att sova på soffan. Har sovit riktigt djupt inatt.
Senast jag sov på soffan så märkte Tony det först på morgonen när han vaknade
så sa hann att jag får inte sova där, han blev orolig och trodde jag lämnat han eller nått :p

Well well, what can i tell ?
Jag vill fortfarande ha en vovve, en till att börja med två till sist.
Först den söta lills mopsen sen den stora grand danoisen.
Dom kommer matcha varann i färgerna, beige och svart är ju båda två.
Eller, det är sån färg jag vill ha.
Först var planen att skaffa grandisen först men sen tänkte jag att
det kanske är "lättare" att börja med den lilla.
Jag känner mig redo att ta mig tid för hund.
Längtar varje dag tills jag äntligen ska få köpa mina hundar : )
Har bestämt namn på dom redan också, Bob & Billy, haha.

Jaja... jag slutar väl här då. Jag vet att jag är väldigt ointressant....

Mysig höst bild från ikajåpå (Siikavuopio) som Saga säger... hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0