älskar dig så in i norden

Jag är så glad och lycklig över att jag har dig.
Jag är verkligen det.
Om det inte var du och jag, vem skulle jag då luta mig emot när det känns jobbigt ?
Vem skulle då torka mina tårar och säga att allt ska bli bra ?
Du är den som håller om mig när jag är ledsen. Du är den enda som får trösta mig.
Du är den enda som verkligen kan trösta mig.
Du håller om mig och vaggar mig så som bara du kan så jag kan känna lugnet igen.
Jag har det jobbigt just nu och du finns verkligen här för mig.
Du kramar mig tills tårarna slutat trilla ner för min kind.
Jag förstår verkligen inte hur du orkar med mig men det gör du.
Du vore alltid ha en guldstjärna på din kavaj, eller t-shirt menar jag nog.
Jag försöker tänka hur mitt liv skulle se ut utan dig...
Det är en skrämmande tanke.
Jag var verkligen en känslokall och förstörd människa innan du fick mitt hjärta att smälta.
Jag undrar vart jag hade varit om jag aldrig träffat dig.
Du tog mig när jag behövde det som mest. Jag var så vilse.
Nu ser jag livet på ett helt annat sätt och jag börjar hitta mig själv.
Jag har varit borta nästan hela mitt liv.
Nu är jag på väg tillbaka och det är nog bara tack vare dig.



Och så saknar jag ditt långa, lockiga ovårdade hår... Min lilla söt gris !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0