en sann vän...

Det finns mycket som gör att vissa vänner är så bra som dom verkligen är.
Idag har jag ett exempel på det.
Emma och jag var på System Bolaget idag och såg en kille i kön som
var ganska snygg. Vi båda reagerade på det, så han såg rätt bra ut :p

Emma till mig:
-Såg du?
-Jaa... killen ?
-Ja ! Vad snygg han var, han kan inte vara härifrån...
-Ja han var snygg...
-Men såg du hur han spanade in DIG då?
-Haha, gjorde han ? Det var ju kul...

Ungefär så lät det samtalet.
Men det jag vill få fram är att alla tjejkompisar kanske inte hade sagt så.
Att han kollade inte på mig, han kollade på dig.
För alla tål ju inte att vara "sämre" än sin kompis.
Det kan ju vara så där lite tävlings aktigt ibland med vissa människor.
Så där säger en riktig vän, tycker jag.
Andra hade kanske inte sagt något alls.
Men min goda vän Emma försökte inte att göra mig dålig och henne bra,
utan hon gjorde så jag fick känna mig bra.
Små saker betyder verkligem mycket och kanske mest.
Ja, klart man blir glad av att andra killar kollar på en när
man vart tillsammans med nån i över 2 år...
Lite bekräftelse vill nog alla ha. Jag i allafall, det sitter aldrig fel : )
Yes, I still got it !

Om ni inte förstår så är jag inte lycklig över att han kollade mer på mig
utan för att jag tycker bara att det var så kul att Emma sa det...
Jaaah, ni förstår... Emma är en bra vän. Det här är bara en av sakerna
som gör henne så suverän !


Kommentarer
Postat av: Miaa

En mycket ovanlig händelse i kiruna må jag säga :P men kul. Jag tänker mig er stå där i kön osv, ja du vet =)

2009-10-10 @ 19:43:19
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Nina

men vadå jag då jag sa ju en gång när jag tyckte att Häst-L kollade på dig

2009-10-10 @ 20:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0