fucking jävla fuck

Det känns i hela kroppen. Vilken äcklig dag.
Har lust att krypa under disk bänken,
stänga skåpluckorna och bara sitta där i mörkret och böla.
Det är dagar som denna som jag hatar.
Jag vet att jag själv har makten i egna händer och kan vända
på det hur lätt som hellst men ibland vill jag vara tjurig och bitter.
Det kanske är en trygghets känsla.
Jag har sån ångest för mina tidigare val i livet.
Jag vet att jag inte vore ha det och att det som har hänt har hänt.
Men jag kan inte låta bli att tänka "hur fan tänkte jag då? hur kunde jag vara så jävla dum?"
Jag blir så irriterad på mig själv. Jag vore få stryk.

Det enda jag vill är att ha ett jävla jobb !
Varför i helvete ska det vara så jävla svårt?
Jag VILL ha och behöver verkligen ett jobb.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag blir galen.
Det är så jävla deprimerande. Allt känns skit för denna skull.
Så finns det inte ens nån god frukost hemma.
PERFEKT DAG ! ELLER HUR!?

Längtar till ikväll när det är bra tv.
Redan tisdag IGEN. Tiden går så jävla snabbt?
Mitt liv går åt och jag har inte ens ett jävla jobb !
LL - Loser Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0